Adira kongsi pengalaman besarkan anak, dedah risau bila anak diam je

Adira kongsi pengalaman besarkan anak, dedah risau bila anak diam je adira salahudi adira suhaimi adira salahudi free hair adira chopra

 

Tatkala bergelar seorang ibu,memang banyak cabaran terutamanya dengan kerenah anak-anak. Tak dinafikan, cahaya mata adalah anugerah yang cukup terindah. Namun ada kalanya, sikap nakal anak-anak boleh buat si ibu bertukar jadi β€˜singa’ tau.. Ada saja kerenah anak-anak yang juga boleh membuatkan kita sebagai si ibu ini rasa lucu melihat mereka.

Penyanyi Adira sendiri pun selalu alami situasi tersebut apabila dirinya juga telah bergelar seorang ibu. Riuh rendah rumahnya dengan gelagat anak-anak Adira yang kini sedang membesar.

Adira kongsi pengalaman besarkan anak, dedah risau bila anak diam je

Tetapi jika tiba tiba saja rumah jadi sunyi tanpa bunyi bising dari anak-anak, golongan ibu pasti panik. Kan? Mesti si ibu pernah alami situasi begitu kan..

Begitu juga yang turut dialami Adira sendiri. Boleh panik kalau tak ada suara anak-anak hehe..

Malah siapa sangka, anak sulung Adira iaitu Anggrek antara si cilik yang menjadi perhatian netizen. Bukan itu saja, Anggrek pun seorang yang lincah dan sentiasa riuh. Mudah terhibur bila melihat gelagat Aggrek ni.

Adira pun sentiasa berkongsi videonya bersama Anggrek. Melihat anak beranak ini, Anggrek betul-betul mewarisi kecantikan ibunya. Secara umumnya, ramai mengetahui Adira antara selebriti wanita kelahiran Sabah yang sentiasa menerima pujian daripada netizen dengan kecantikan semulajadi Adira.

Lihat pada ruangan komen, pasti akan ada sebahagian netizen yang meminta tips kecantikan dari Adira tau.

Sementara itu, video dikongsi Adira telah menerima 300,000 tontonan sejak dimuatnaik satu hari yang lalu.

Video Adira juga menerima pelbagai respon daripada ramai golongan ibu yang mengalami situasi sama seperti dikongsi Adira sebagai seorang ibu juga.

Adira kongsi pengalaman besarkan anak, dedah risau bila anak diam je adira salahudi adira suhaimi adira salahudi free hair adira chopra

Memang panik kalau kita sebagai si ibu dah biasa dengar bunyi bising anak-anak tengah bermain, tetapi tiba tiba senyap macam gitu. Risau kalau si ibu kena macam tu tau.. Semoga anak-anak kita semua dijauhkan daripada bahaya yang mendatang ye.

Tonton:

Berita Lain:

Bos Petronas hadiahkan pakej umrah kepada makcik ini, 28 tahun kerja isi minyak

β€œNak kahwin dengan saya, awak kena ready jaga adik saya”, sekarang dah jadi kawan baik

Baby lahir 22.2.2022, ernie zakri dan Syamel luah rasa syukur

COMMENTS

Wordpress (0)