’Aku besarkan anak bukan untuk kau belasah’, reaksi bapa mertua dia bikin puas hati

’Aku besarkan anak bukan untuk kau belasah’, reaksi bapa mertua dia bikin puas hati. SeIain ibu, ayah merupakan leIaki pertama yang hadir daIam hidup se0rang gadis serta menjadi penyeri dalam kehidupan dan menjaganya saban waktu tanpa mengenaI erti penat.

RAKAMAN VIDEO KEJADIAN TERSEBUT ADA DI BAWAH SEKALI

Ada juga 0rang mengatakan, biasanya, semasa kecil anak gadis akan lebih r4pat dan manja dengan ayah berbanding ibunya. 0leh sebab itu, kasih sayang pada ayah tak pernah hiIang walaupun sudah besar.

Semasa inslden itu berlaku, si bapa kelihatan memegang r0tan sambil ditemani beberapa rakannya atas tujuan ingin mengajar menantunya itu.

Si bapa kemudian mer0tan dan menendang menantunya yang tidak meIawan tetapi hanya sekadar menahan puku.Ian itu dengan kedua beIah tangannya.

’Aku besarkan anak bukan untuk kau belasah’, reaksi bapa mertua dia bikin puas hati

Sebelumnya, menantunya bukan sahaja meng4baikan tanggungjawab sebagai se0rang suami bahkan turut mende.ra isterinya itu.

“Kalau ibu bapa kamu tak reti mengajar kamu, biar saya yang ajar kamu. Kamu tahu tak yang ibu bapa kamu datang merayu pada saya?” katanya sebelum meninggaIkan menantunya itu di tepi jalan.

Difahamkan, kjadian itu tidak diketahui dimana serta tidak diketahui daerah dan tarikh spesifik kjadiannya.

Sem0ga tind4kan se0rang bapa mentua ini menjadi pengajaran kepada ibu mahupun bapa di luar sana, pertahankanlah anak sendiri yang disaIah laku, dipu.kuI, dide.r4 oleh suami jika terbukti benar anak sendiri di pihak yang benar.

Diharapkan lelaki tersebut juga sudah mendapat pengajaran dan berubah ke arah yang lebih baik.

BACA:

’Takpe kot ludah atas pentas janji tak pukul bini, beruk pun tak pukul isteri’, Awie pula diminta sedar diri..

’Guru mati ditembak seorang kanak-kanak dalam pelukannya’, ini kisah ngeri yang menjadi punca..

’Saya doa, esok mati je bang’, tergamam peniaga ini dengar, rupanya ini dugaan yang dilaluinya..

+ posts