Didakwa ambil duit beli kereta mewah dan tumpang populariti, ini respon padu kakak Asif kepada netizen

Didakwa ambil duit beli kereta mewah dan tumpang populariti, ini respon padu kakak Asif kepada netizen

Didakwa ambil duit beli kereta mewah dan tumpang populariti, ini respon padu kakak Asif kepada netizen.Menjadi watak penting dalam drama Drama Spontan arahan Syahmi Sazli, bakat Asif Suhaimitelah menarik perhatian ramai sehingga dia memenangi Anugerah Artis Komedi Popular ketika di Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-34 pada tahun lalu.

Namun begitu, timbul pula dakwaan yang kurang enak yang mengatakan kakak kepada Asif iaitu Nurul Atina Suhaimi menggunakan duit adiknya untuk membeli kereta mewah.

Dituduh guna duit adik beli kereta

Menerusi video yang dimuat naik oleh Atina Suhaimi di TikTok, terdapat individu yang menuduhnya menumpang populariti serta menggunakan duit Asif untuk membeli kereta mewah.

Kakak dia ni tumpang populariti adik dia je.

Didakwa ambil duit beli kereta mewah dan tumpang populariti, ini respon padu kakak Asif kepada netizen

Kakak pakai kereta mewah makan duit adik dia tu.

Walau bagaimanapun, kakak kepada Asif tidak mendiamkan diri malah tampil untuk menafikan kesemua dakwaan tersebut. Ujarnya, dia masih mampunyai wang hasil titik peluhnya sendiri dan tidak menggunakan duit adik sendiri.

Dalam pada itu, dia turut mempersoalkan individu yang menuduhnya itu seperti mengenali dirinya.

Duit aku pun tak habis makan, tak ada makna aku nak tumpang duit adik aku.

‘Blok terus orang macam ni’

@atina_suhaimi blok terus manusia macam ni😎#fypシ #fyp #usahasendiri #tinabeautycoffee #tinaarenabeauty #fyppppppppppppppppppppppp #viral ♬ Gomy Gomy Gomy – Iconicfatma

BACA:

Scammer katering ‘kekasih hati’ sudah dicekup, rupanya ramai yang sudah kena

‘Saya segan nak pikul gelaran itu’, Noraniza Idris tolak gelaran Datuk

Lama ‘menghilang’, ini keadaan terkini Sidi Oraza, ramai yang terkejut