Disebabkan mulut netizen,wanita bangkit dari asnaf sehingga menjadi T20

Disebabkan mulut netizen,wanita bangkit dari asnaf sehingga menjadi T20

Disebabkan mulut netizen,wanita bangkit dari asnaf sehingga menjadi T20. Walaupun terluka dengan kata-kata hinaa yang pernah dilemparkan sebelum ini, namun siapa sangka ia menjadi pembangkit semangat untuk membuka satu lembaran baru yang tidak disangka-sangka.

Disangka mahu tumpang kekayaan bakal mentua.

Itulah yang dialami oleh gadis dikenali sebagai Eytamin ini apabila berkongsi kisah perjalanan hidupnya yang penuh onak duri. Menurut gadis berkenaan, dia pernah ditinggalkan kekasih gara-gara tidak mendapat restu bakal ibu mentua disebabkan rumah yang didiami tidak seindah orang lain.

Disebabkan mulut netizen,wanita bangkit dari asnaf sehingga menjadi T20

Bagaimanapun, selepas berbulan bulan kecewa dan menangis, gadis berkenaan mula bangkit mencari membuktikan kemampuan dirinya.

Siapa sangka pada tahun 2022, gadis berkenaan memiliki rumah sendiri sekaligus membuktikan bahawa dirinya bukan mahu menumpang mereka yang pernah mengh1nanya dahulu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet kagum melihat semangat gadis berkenaan yang bangkit dari h1naan orang. Malah, menjadikan gadis berkenaan sebagai inspirasi buat mereka untuk keluar dari kata-kata orang.

@eytamindihina rumah mcm kandang kambing 🐐 bukan dendam cuma terkilan ..♬ Esok masih ada – Amsyarleee

BACA:

Kantoi rupanya orang melayu jadi agen Mossad Israel

Jep seronok bersuap dengan Erra, balik rumah Sari Yanti suapkan bubur cili

Mungkin botak, rambut rosak atas kecuaian, Siti Jamumall nak saman salun