Hangat!!! AJK Pemuda Bersatu ditangkap edar 1.5 kg ganja?

Hangat!!! AJK Pemuda Bersatu ditangkap edar 1.5 kg ganja?

Kes pesta syabu Adun Dengkil dan budak budak Armada Bersatu yang di serbu polis tahun lepas dah senyap terus.

Hari ni keluar pulak cerita AJK Armada Nasional di tangkap edar 1.5 kg ganja.

Yang menariknya kisah tangkapan tu yang berlaku pagi semalam tak keluar mana mana suratkhabar. Seolah olah macam ada konspirasi nak tutup cerita tu.

Apa pun cukup cantik perancangan Allah.

Kalau kita peratikan yang ikut Abah Lembu semuanya spesis yang bermasalah. Samada kaki mesin kuda, kaki dadah, kaki rasuah, kaki projek, khianat, gila jawatan, salahguna kuasa dan etc.

Betul lah kata pepatah omputih…

Birds of the same feather flocks together.

COMMENTS