Kawan baik Puteri Sarah bongkar kes nikah di Siam, “Masa tu anak tengah sakit”

Kawan baik Puteri Sarah bongkar kes nikah di Siam, “Masa tu anak tengah sakit”

Kawan baik Puteri Sarah bongkar kes nikah di Siam, “Masa tu anak tengah sakit” Selepas Syamsul Yusof memngaku baru sahaja bernikah dengan Ira Kazar di Thailand rata-rata kaum wanita bersimpati dengan Puteri Sarah Liyana yang sekian lama menanti mahu menyelesaikan kemelut rumah tangganya.
Selain netizen, seorang wanita yang difahamkan rakan baik Puteri Sarah pula tampil membongkar cerita sebenar apa yang berlaku dengan rumah tangga pasangan itu.

Menurut rakannya yang menggunakan nama Mea Sukri di IG memberitahu Syamsul sebenarnya sudah lama bernikah di Siam iaitu ketika anak-anaknya jatuh sakit dan Puteri Sarah sibuk menjalani penggambaran.
Kahwin Ketika Anak Sakit Di Hospital
“Kau (Syamsul) memang dah laman kahwin di Siam. Masa tu anak kau masuk wad, tenagh sakit. Isteri kau tengah kerja, hancur luluh hati dia masa tu kau tau tak?” dedahnya.
Gantung Tak Bertali
Advertisement

Malah Mea Sukri mendedahkan Syamsul gantung rakannya tidak bertali sehingga sekian lama.

“Akhirnya mengaku pun kau dah kahwin bini baru tapi kenapa tak bagitahu semya orang kau dah gantung Sarah tak bertali selama bertahun tahun?,” soalnya lagi.
Syamsul Keluar Tinggal Isteri & Anak

“Baru hari ini kau suruh Sarah yang balik? Bukan ke kau yang keluar rumah, tinggalkan isteri dan anak-anak?

Bangga Umum Kahwin 2

“Baru harini kau nak ajak berbincang? Bangga kau ye jadi lelaki pertama war warkan berita macam ni di media sosial tanpa jumpa isteri dan keluarga.
“Nampak sangat kau narsis dan ego yang extreme!” marahnya.

Tak Mahu Masuk Campur

“Kalau boleh tak nak masuk campur urusan orang. Tapi percayalah masih ramai lagi yang sedang berjuang mendapatkan hak mereka sebagai seorang isteri
.
“Kisah mereka menjadi asbab untuk kita semua ambil iktibar. Kepada para suami tidak kisah lah nak kahwin berapa pyn tapi tanggungjawab mesti dilaksanakan,” tegasnya

Bahagia Atas Kesengsaraan Orang Lain

“Yang bertepuk tangan di atas kesengsaraan orang lain aku doakan kau dan keturunan kau pupus demi masa depan generasi akan datang,” pintanya.

Terdahulu, pergolakan rumah tangga antara Puteri Sarah dengan Syamsul berlarutan sejak empat tahun lalu selain dia mengesahkan mereka tidak lagi tinggal sebumbung gara-gara gangguan orang ketiga yang ketika itu nama Ira Kazar menjadi sebutan.

Syamsul mendirikan rumah tangga dengan Puteri Sarah pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata, Syaikul dan Summayah.

BACA:

Netizen teruja Jep buka cerita cara ngorat Sari Yanti dulu

Rupanya paling eksklusif di dunia, Buggati Chiron TMJ jadi perhatian