Luahan Yusuf Haslam undang simpati Aleeya Zailan, “Sampai menangis”

Luahan Yusuf Haslam undang simpati Aleeya Zailan, “Sampai menangis” .Masih lagi dengan kisah pernikahan pelakon dan penerbit Syamsul Yusof dan Ira Kazar yang menjadi bualan netizen beberapa hari ini. Kali ini mengenai video yang memaparkan bapa Syamsul, Datuk Yusof Haslam yang mengalirkan air mata semasa temubual bersama Melodi.

Yusof dalam temubual itu mengulas mengenai perkahwinan anaknya dan ternyata beliau hanya mampu mendoakan yang terbaik dan mahu ‘move on’ dengan apa sudah berlaku.

Video itu telah mendapat perhatian netizen, malah di kalangan selebriti juga turut merasa sedih. Salah satunya, usahawan dan pempengaruh media sosial terkenal, Aleeya Zailan yang menitipkan kata ucapan kepada Yusof Haslam.

Katanya, bukan mudah untuk seorang lelaki untuk menitiskan air mata.

Luahan Yusuf Haslam undang simpati Aleeya Zailan, "Sampai menangis"

“Ya Allah, sampai menangis seorang ayah, susah orang lelaki nak menitiskan air mata. Semoga Datuk dan Datin dipermudahkan segala urusan dan Allah swt kurniakan anak-anak yang menyenangkan hati. Allahuakbar.”- tulisnya di ruangan komen.

Komen dari Aleeya ini telah mendapat perhatian dari netizen. Rata-rata mereka turut merasa sedih dengan kata-kata yang disampaikan oleh Yusof Haslam.

“@aleeyazailan kannnn kita pun sebak. Bukan senang leleki nk mengalir airmata”- tulis netizen

“@aleeyazailan dah sampai bapak keluar air mata tak tahulah apa nak kata.yg saya tahu anak jgn sampai ibu keluar air mata..bagi bapa tak tahula.”- tambah netizen lain.

Pada Jumaat lalu, Syamsul menerusi video yang dimuat naik di Instagram membuat pengumuman mengesahkan dia sudah berkahwin kali kedua dengan wanita pilihan hatinya, Ira Kazar di Thailand pada hari itu.


Majlis akad nikah pasangan itu diwalikan sendiri oleh bapa Ira iaitu pelakon veteran, Kazar Saisi.

BACA: Isu rumahtangga Syamsul Yusof, ini ‘warning’ Sajat

Kehadiran bot penyelamat cetus tanda tanya penduduk.

+ posts