Min Malik kini pegawai tentera, pernah popular lagu Flora Cinta

Min Malik kini pegawai tentera, pernah popular lagu Flora Cinta

Min Malik kini pegawai tentera, pernah popular lagu Flora Cinta. Pengacara dan personaliti televisyen, Fedtri Yahya membuatkan ramai menggamit memori apabila dia berkongsikan rasa terkejut kerana terjumpa dengan seorang penyanyi popular sekitar tahun 90-an.

Penyanyi tersebut merupakan Min Malik yang mana lagu-lagunya yang terkenal ketika itu dan salah satu lagu yang masih sahaja menjadi ingatan ramai sehingga kini adalah Flora Cinta.

Fedtri Yahya di perkongsiannya tidak sekadar berkongsikan perkembangan terkini Min Malik yang sekarang menjadi pegawai Tentera Darat dan lebih menarik perhatian ramai juga, penyanyi ini turut menyanyi mencetuskan dalam pada masa sama peminat dapat mendengar suaranya.

Perkongsian Fedtri Yahya dengan kapsyen, “Pertama kali bertemu vokalis Flora Cinta iaitu Min Malik yang kini sepenuh masa sebagai pegawai tentera,” itu membuatkan ruangan komen pula ‘meriah’ dihujani ratusan reaksi ramai peminat.

Min Malik kini pegawai tentera, pernah popular lagu Flora Cinta

Bagaimanapun melihatkan pula keruangan komen, kongsi Fedtri Yahya lagi bahawa penyanyi berkenaan pernah ditawarkan menyertai rancangan Gegar Vaganza namun sibuk dengan kerjayanya itu.

“Katanya dah 4x ditawar sertai GV tapi sibuk sebagai penjawat awam”

“Suka sangat lagu ni tau…”

“Harap takde la yang cover lagu ni dengan melodi meleret leret…”

“Wah Min Malik, zaman dulu dia antara penyanyi yang popular”

@fedtriyahya Pertama kali bertemu vokalis #floracinta iaitu Min Malik yang kini sepenuh masa sebagai pegawai tentera #ATM ♬ original sound – Ahmad Fedtri Yahya

BACA:

Saya arah henti tapi tak tahu mereka henti tanam Musang King atau tidak – Sanusi

Influenza boleh sebabkan radang otak, ambillah vaksin

Kak Wan menangis dalam ucapan kenangkan ‘musuh dalam selimut’