Sampai masuk berita TV3, gadis tak sedar dirakam ketika sedang menari, sekali ini rupanya terjadi

Sampai masuk berita TV3, gadis tak sedar dirakam ketika sedang menari, sekali ini rupanya terjadi.Bukan saja di televisyen, malah berita-berita terkini juga boleh dilihat melalui dalam media sosial saja. Sangat mudah betul tak?

Namun, tular baru-baru ini sebuah video memaparkan rakaman seorang wanita sedang sibuk menari termasuk dalam Buletin TV3 telah mencuri tumpuan ramai.

Lihat video penuh itu di bawah:

Aksi menari sempat dirakam oleh stesen TV

Tak Sengaja Dirakam Kamera Berita TV3, Amoi Berkebaya Dedah Video Full  Menari - Erin Sakura News

@momo_basgobing 😂😂😂😂#dataranmerdeka #fyp ♬ original sound – RY_ Chanel🇲🇾🇲🇨🇹🇭 – Momo Basgobing

Menerusi video tersebut, kelihatan rakaman itu diambil daripada Buletin TV3. Tetapi, apa yang lebih mencuri tumpuan adalah dalam pada TV3 ingin menunjukkan suasana di Dataran Merdeka, tiba-tiba terlihat seorang wanita sedang menari seorang diri.

@momo_basgobing Agak2 siapa dia? Cuba cari owner hehe😉#tv3 #dataranmerdeka #buletintv3 ♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Situasi itu membuatkan videonya viral sehingga menerima pelbagai reaksi daripada netizen yang melihatnya. Malah, ramai yang tertanya-tanya apakah yang sedang dilakukannya.

Tidak lama kemudian, dia sendiri memberitahu dan menunjukkan sebenarnya dia sedang melakukan sebuah video tarian untuk dimuat naik.

Lihat video sambungan itu di bawah:

@gigicheoh Ya…itulah saya yang di berita @tv3malaysia 😂 I just want to wish all Muslims Salam Ramadan & Selamat Berpuasa ☺️❤️🇲🇾 #1Malaysia #fyp ♬ Pejam Celik Hari Raya – Iman Troye

 

Dalam pada itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut memberikan pelbagai reaksi mereka selepas mendapat tahu siapa tuan badan sebenar.

Ketika artikel ini ditulis, video tariannya itu telah meraih 3M views, 409.5K likes dan 14.3K comments di TikTok.

BACA:

Menitis air mata Abang kepada Yasin bila teringat apa yang Yasin sebut padanya

Ini sebab pengeluaran KWSP anda tidak lulus

Berita baik untuk dunia, pemimpin utama Russia dan Ukraine bakal bertemu

COMMENTS

Wordpress (0)