Selalu tunjuk duit banyak di youtube, sekali LHDN datang komen, nak ‘terberak’ baca..

Selalu tunjuk duit banyak di youtube, sekali LHDN datang komen, nak ‘terberak’ baca. Video dimuat naik olehnya sering mendapat perhatian dan menimbulkan kontroversi di mana-mana laman sosial.

Sehinggakan, setiap kali namanya timbul dan menjadi perbualan boleh dikatakan 99 peratus daripadanya adalah kerana perkara negatif.

Ada saja perkara dilakukan tuan empunya badan bernama Aisar Khaled ini yang membuatkan dirinya dikritik dan dikecam oleh netizen.

Paling ‘latest’, Aisar membuatkan netizen meluat dengan ‘content’ video dibuatnya kerana selalu menunjuk wang ringgit berkepuk-kepuk.

Selalu tunjuk duit banyak di youtube, sekali LHDN datang komen, nak 'terberak' baca..

Netizen juga telah mendedahkan bahawa rumah yang kononnya dibelinya pada usia 22 tahun itu sebenarnya adalah rumah sewa sahaja.

Menerusi video terbaru dimuat naik olehnya semalam, Aisar telah menunjukkan tips untuk menyimpan duit agar menjadi jutawan.

Rakaman itu memaparkan Aisar menyimpan duit ratusan ringgit mengikut kategori ditetapkan seperti ‘Maintenance’, ‘Bil rumah’, ‘Percutian’ dan macam-macam lagi.

@aisarkhaledd

cara simpan duit supaya jadi jutawan .

♬ original sound – aisar_khaledd – aisar_khaledd

Namun, apa yang lebih menarik perhatian adalah komen daripada akaun rasmi Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) yang memberi gambaran bahawa siasatan bakal dilakukan.

Selalu tunjuk duit banyak di youtube, sekali LHDN datang komen, nak 'terberak' baca..

Selalu tunjuk duit banyak di youtube, sekali LHDN datang komen, nak 'terberak' baca..

BACA:

KWSP: Jangan buat dua perkara ini selepas mohon pengeluaran khas

Bom dilempar depan pintu rumah PM, sekali ini yang jadi

Rahsia cara jaga bateri kereta supaya tidak cepat ‘kong’

COMMENTS

Wordpress (0)