Tular video gadis minta diselamatkan dari jadi mangsa pemuas nafsu bapa sendiri

Tular video gadis minta diselamatkan dari jadi mangsa pemuas nafsu bapa sendiri

Viral sebuah video di media sosial mengenai pengakuan seorang gadis setelah menjadi mangsa rogol ayah kandungnya sendiri. Menurut gadis tersebut, dia terpaksa merakam video berkenaan agar pihak berkuasa dapat menangkap ayahnya dengan segera.

Menerusi video berdurasi 1:48 saat itu, kejadiaan itu dipercayai berlaku di Daerah Bilalang Mongondow, Sulawesi Utara, Indonesia. Menurut gadis tersebut, di sudah tidak tahan menjadi mangsa pemuas nafsu ayah kandungya sendiri. Ujarnya, hampir setiap hari dia akan dirogol olehnya ayahnya di kawasan kebun rumah mereka. Lebih teruk, gadis tersebut turut diancam dengan ugutan ‘tembak’ sekiranya tidak mahu melayan nafsu serakah ayahnya itu.

Saya minta tolong pak, biar masalah ini cepat selesai. Ayah kandung saya sendiri yang rogol saya setiap hari. Bahkan, saya diugut dengan ugutan tembak sekiranya tidak mahu ikut permintaannya.

Oleh kerana sudah tidak tahan dengan sikap ‘jijik’ ayah kandung termasuk ancaman yang diterima, gadis tersebut mengambil keputusan untuk merakam sebuah video dan berharap pihak berkuasa dapat melihatnya. Gadis tersebut turut berharap agar ayahnya ditangkap oleh pihak berkuasa dalam masa terdekat.

Sumber : ohbulan

COMMENTS