Sekali Puteri Balqis dedah perangai tak senonoh bapanya, ramai ternganga

Sekali Puteri Balqis dedah perangai tak senonoh bapanya, ramai ternganga

Sekali Puteri Balqis dedah perangai tak senonoh bapanya, ramai ternganga. Sejak kebelakangan ini hangat diperkatakan mengenai pelakon berbakat besar, Puteri Balqis apabila ramai yang terkejut dengan penampilannya yang semakin seksi berbanding sebelum ini.

Meskipun dikecam, namun Puteri Balqis tetap tenang menghadapi kata-kata lemparan netizen terhadap dirinya. Namun, siapa sangka gadis itu bertahun memendam rasa dan duka dengan apa yang terjadi pada diri dan ibunya ketika waktu kecil.

Baru-baru ini, Puteri Balqis dijemput untuk muncul di YouTube brosgangtv untuk berkongsikan secara terbuka mengenai apa yang terjadi pada dirinya hingga menjadikan dirinya sekarang.

Sekali Puteri Balqis dedah perangai tak senonoh bapanya, ramai ternganga

Apa yang mengejutkan penonton adalah pendedahan Balqis mengenai sikap buruk bapa kandungnya yang disifatkan pemalas hingga hidupnya dan ibu merana.

Balqis berkata, dia dan ibunya akan dipukul jika meminta bapanya untuk mengajarkan mereka mengaji Al-Quran. Turut mengejutkan, Balqis mendedahkan sikap buruk bapanya serta mendakwa pernah diraba oleh lelaki itu ketika kecil. Malah, ibunya turut diperlakukan dengan teruk oleh bapanya.

Kata Balqis lagi, sejarah hitam yang berlaku padanya masih diingati dan dia tidak kisah seandainya tidak bertemu lagi dengan bapanya.

Lebih sebak, Balqis turut meminta maaf kepada ibunya kerana tidak mampu lagi untuk berdiam diri apatah lagi ibunya dihentam teruk oleh masyarakat yang tidak tahu hal sebenar.

BACA:

30 pengunjung nyaris dihanyutkan kepala air

Kekasih Kristian Katolik, Yazmin Aziz hairan kenapa orang pertikai

Pemakaian facemask akan dimansuh dalam masa terdekat?